torsdag 19 februari 2009

Tidsrelativitet

Jaha...joho.....minsann.....tiden flyger iväg... och det även om man inte har kul! uppenbarligen.
Inte nog med att den flyger iväg - den är baske mig relativ också. Kan någon förklara för mig hur den kan flyga iväg när dagarna seeeeeeeeeeegar sig fram?! Det är alldels för många arbetsdagar kvar när jag tycker att vi har nått slutet av veckan!
Sen var det det här med att skriva..... så mycket att skriva, så många roliga tankar och idéer men så kommer arbetsgivaren och tycker att jag skall skriva protokoll, gå på möten, boka lokaler, prata med stelbenta administratörer och ha mig! Hmpf. Å andra sidan.... på sista tiden har jag haft en hel uppsjö med beska och sarkastiska saker att yttra mig om så det kanske är bra att något stoppar mig innan alla tror att jag är en surkärring! Fast det kanske är för sent redan?!

Inga kommentarer: